نمایه نویسندگان

آ

  • آهنچیان، محمد رضا مطالعه تطبیقی فرایندهای توسعه حرفه‌ای مدیران مدارس در ایران و انگلیس [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 2520-2545]

ا

  • ابوالفضلی، زینب تحلیل بینازبانی ساختار بلاغی ژانر نقد کتب دانشگاهی: مطالعه‌ای تطبیقی بین فارسی و انگلیسی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 2635-2657]
  • احمدی، پروین مطالعه تطبیقی برنامه درسی شیمی برای پایداری در دوره متوسطه کشورهای منتخب [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 2246-2265]
  • اسفندیاری، مصطفی تحلیل تطبیقی مهارت استدلال ورزی قصد شده و تجربه شده در برنامه های درسی آموزش عالی ایران [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 2724-2742]
  • اکبر زاده، مریم بررسی نمایش کشورها در کتب درسی دوره متوسطه دوم ایران بر مبنای رویکرد تحلیل‌ گفتمان وندایک [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 2304-2326]
  • امام جمعه، سیدمحمدرضا مطالعه تطبیقی رویکردهای" های اسکوپ" ، رجیو امیلیا و والدروف : ارائه رهنمودهایی برای تربیت مربیان دوره پیش دبستانی ایران [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 2350-2370]
  • امانی طهرانی، محمود مرور سیستماتیک نقدها و مسائل سند تحول بنیادین آموزش وپرورش ایران [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 2426-2445]
  • امیری، زهرا بررسی تطبیقی معلمان زبان انگلیسی مبتدی و باتجربه ایرانی با توجه به صلاحیت تعاملی کلاس درس و توسعه آموزش زبان ارتباطی [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 2496-2519]
  • امیری، منصوره بررسی تطبیقی معلمان زبان انگلیسی مبتدی و باتجربه ایرانی با توجه به صلاحیت تعاملی کلاس درس و توسعه آموزش زبان ارتباطی [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 2496-2519]
  • انصاری زاده، فهیمه مفهوم یادگیری مشارکتی در استرالیا و ایران [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 2693-2708]

ب

  • بازوبندی، محمدحسن مقایسه دوره کارآموزی تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان با دانشگاه هاروارد و دانشگاه جنوب شرقی میسوری ایالات متحده آمریکا [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 2658-2692]
  • بازیار، نرگس تحلیل بینازبانی ساختار بلاغی ژانر نقد کتب دانشگاهی: مطالعه‌ای تطبیقی بین فارسی و انگلیسی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 2635-2657]
  • بختیاری، ابوالفضل مقایسه دوره کارآموزی تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان با دانشگاه هاروارد و دانشگاه جنوب شرقی میسوری ایالات متحده آمریکا [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 2658-2692]
  • برجسته، حامد بررسی اثربخشی آموزش به شیوه پویای همه جانبه، روش گفتاری-شنیداری، و آموزش از طریق فعالیت های هدفمند بر بهبود مولفه های گفتاری زبان آموزان زبان انگلیسی: رویکرد روش شناختی تطبیقی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 2581-2604]
  • بهرامی، سعید مطالعه تطبیقی شیوه های جذب و تامین معلم در ایران و مالزی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 2605-2634]
  • بی ریا، رضا بررسی اثربخشی آموزش به شیوه پویای همه جانبه، روش گفتاری-شنیداری، و آموزش از طریق فعالیت های هدفمند بر بهبود مولفه های گفتاری زبان آموزان زبان انگلیسی: رویکرد روش شناختی تطبیقی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 2581-2604]

پ

  • پاسالاری، حامد تحلیل تطبیقی چارچوب‌های سیاست گذاری و رویه‌های پذیرش در نظام تربیت معلم انگلستان، فنلاند، ایران و ژاپن [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 2266-2284]

ت

  • تهامی زرندی، لعیا بررسی تطبیقی ​​تنظیم هیجان و بهزیستی معلمان زبان انگلیسی در ایران و عراق [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 2446-2466]

ج

  • جلالی، مریم بررسی تطبیقی سرفصل های آموزش ادبیات کودکان در دو کتاب دانشگاهی فارسی و عربی [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 2709-2723]

چ

  • چگینی، نرگس مطالعه تطبیقی آموزش تفکر نقادانه در کتاب‌های درسی ریاضی سوم ابتدایی ژاپن و ایران [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 2371-2402]

ح

  • حاتمی، جواد تحلیل تطبیقی مهارت استدلال ورزی قصد شده و تجربه شده در برنامه های درسی آموزش عالی ایران [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 2724-2742]
  • حبیبی، لیلا مطالعه تطبیقی برنامه درسی شیمی برای پایداری در دوره متوسطه کشورهای منتخب [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 2246-2265]
  • حدادنارافشان، مهری بررسی تطبیقی ​​تنظیم هیجان و بهزیستی معلمان زبان انگلیسی در ایران و عراق [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 2446-2466]
  • حسن، یارا بررسی تطبیقی سرفصل های آموزش ادبیات کودکان در دو کتاب دانشگاهی فارسی و عربی [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 2709-2723]
  • حسینقلی زاده، رضوان مطالعه تطبیقی فرایندهای توسعه حرفه‌ای مدیران مدارس در ایران و انگلیس [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 2520-2545]
  • حسینی خواه، علی بررسی نمایش کشورها در کتب درسی دوره متوسطه دوم ایران بر مبنای رویکرد تحلیل‌ گفتمان وندایک [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 2304-2326]
  • حمیدی، فریده مطالعه تطبیقی رویکردهای" های اسکوپ" ، رجیو امیلیا و والدروف : ارائه رهنمودهایی برای تربیت مربیان دوره پیش دبستانی ایران [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 2350-2370]

خ

  • خاتمی، احمد بررسی تطبیقی سرفصل های آموزش ادبیات کودکان در دو کتاب دانشگاهی فارسی و عربی [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 2709-2723]

د

  • دانش، محمد مقایسه دوره کارآموزی تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان با دانشگاه هاروارد و دانشگاه جنوب شرقی میسوری ایالات متحده آمریکا [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 2658-2692]
  • دهقانی، مرضیه مطالعه تطبیقی آموزش تفکر نقادانه در کتاب‌های درسی ریاضی سوم ابتدایی ژاپن و ایران [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 2371-2402]

ر

  • رضایی، مهدیه بررسی تطبیقی مولفه های ارتقای سواد زیست محیطی در کشورهای منتخب: درس هایی برای ایران [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 2762-2782]
  • رمضان زاده، اکرم بررسی تطبیقی آموزش زبان انگلیسی در سه نظام آموزشی: تغییر پارادایم به آموزش زبان انتقادی از طریق تدریس بومی شده [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 2743-2761]
  • رهنما، اکبر بررسی تطبیقی دلالت های تربیتی در سه رویکرد مدرن، پست مدرن و متا مدرنیسم [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 2327-2349]

ز

  • زبان دان، مصطفی بررسی تطبیقی دلالت های تربیتی در سه رویکرد مدرن، پست مدرن و متا مدرنیسم [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 2327-2349]

س

  • سجادی، سید مهدی تحلیل تطبیقی مهارت استدلال ورزی قصد شده و تجربه شده در برنامه های درسی آموزش عالی ایران [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 2724-2742]
  • سرخابی، شهلا مرور سیستماتیک نقدها و مسائل سند تحول بنیادین آموزش وپرورش ایران [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 2426-2445]
  • سرکشیکیان، امیرحسین مطالعه تطبیقی نشانگرهای فراگفتمانی مورد استفاده زبان انگلیسی آموزان ایرانی و چینی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 2546-2563]
  • سیف الدینی، پیمان بررسی تطبیقی ​​تنظیم هیجان و بهزیستی معلمان زبان انگلیسی در ایران و عراق [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 2446-2466]

ش

  • شبیری، سید محمد بررسی تطبیقی مولفه های ارتقای سواد زیست محیطی در کشورهای منتخب: درس هایی برای ایران [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 2762-2782]

ص

  • صالح، الهه مطالعه تطبیقی نشانگرهای فراگفتمانی مورد استفاده زبان انگلیسی آموزان ایرانی و چینی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 2546-2563]
  • صالحی، کیوان مطالعه تطبیقی آموزش تفکر نقادانه در کتاب‌های درسی ریاضی سوم ابتدایی ژاپن و ایران [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 2371-2402]

ط

  • طباطبایی لطفی، سید عبدالمجید مطالعه تطبیقی نشانگرهای فراگفتمانی مورد استفاده زبان انگلیسی آموزان ایرانی و چینی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 2546-2563]
  • طلائی، ابراهیم تحلیل تطبیقی مهارت استدلال ورزی قصد شده و تجربه شده در برنامه های درسی آموزش عالی ایران [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 2724-2742]

ع

  • عباسی، عفت بررسی نمایش کشورها در کتب درسی دوره متوسطه دوم ایران بر مبنای رویکرد تحلیل‌ گفتمان وندایک [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 2304-2326]
  • عباسی، فاطمه روند ارائه مفهوم کسر در کتاب های درسی ریاضی پایه های دوم تا چهارم دوره ابتدایی ایران و ژاپن [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 2466-2495]
  • عبدالله زاده، مهرنوش بررسی اثربخشی آموزش به شیوه پویای همه جانبه، روش گفتاری-شنیداری، و آموزش از طریق فعالیت های هدفمند بر بهبود مولفه های گفتاری زبان آموزان زبان انگلیسی: رویکرد روش شناختی تطبیقی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 2581-2604]
  • عدلی، فریبا مطالعه تطبیقی سیاستهای انتصاب مدیران مدارس در سوئیس، فنلاند، سنگاپور و کره جنوبی : درس هایی برای ایران [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 2564-2580]
  • عزیزی، نعمت الله تحلیل تطبیقی چارچوب‌های سیاست گذاری و رویه‌های پذیرش در نظام تربیت معلم انگلستان، فنلاند، ایران و ژاپن [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 2266-2284]
  • عصاره، علیرضا مطالعه تطبیقی رویکردهای" های اسکوپ" ، رجیو امیلیا و والدروف : ارائه رهنمودهایی برای تربیت مربیان دوره پیش دبستانی ایران [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 2350-2370]

غ

  • غلامی، خلیل تحلیل تطبیقی چارچوب‌های سیاست گذاری و رویه‌های پذیرش در نظام تربیت معلم انگلستان، فنلاند، ایران و ژاپن [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 2266-2284]

ق

  • قاسمی پیربلوطی، زهرا مطالعه تطبیقی ارزیابی عملکرد معلمان در استرالیا، فنلاند، ایران و آمریکا [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 2285-2303]

ک

  • کرامتی، علی مفهوم یادگیری مشارکتی در استرالیا و ایران [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 2693-2708]
  • کرامتی، محمدرضا مفهوم یادگیری مشارکتی در استرالیا و ایران [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 2693-2708]
  • کرمی، مرتضی مطالعه تطبیقی فرایندهای توسعه حرفه‌ای مدیران مدارس در ایران و انگلیس [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 2520-2545]
  • کلباسی، افسانه مطالعه تطبیقی ارزیابی عملکرد معلمان در استرالیا، فنلاند، ایران و آمریکا [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 2285-2303]
  • کیهان پور، سحر بررسی تطبیقی معلمان زبان انگلیسی مبتدی و باتجربه ایرانی با توجه به صلاحیت تعاملی کلاس درس و توسعه آموزش زبان ارتباطی [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 2496-2519]

گ

  • گلستانه، مهشید بررسی محتوی کتاب های شیمی دوره متوسطه در ایران و مالزی با توجه به مولفه های آمادگی شغلی [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 2403-2425]
  • گیلیس، رابین مفهوم یادگیری مشارکتی در استرالیا و ایران [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 2693-2708]

م

  • مرادیان، محمود رضا بررسی تطبیقی آموزش زبان انگلیسی در سه نظام آموزشی: تغییر پارادایم به آموزش زبان انتقادی از طریق تدریس بومی شده [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 2743-2761]
  • مظلوم، فرهاد از چه زمانی آموزش زبان انگلیسی را شروع کنیم؟ بررسی تطبیقی سیاستگذاری زبان در ایران و کشورهای آسیایی [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 2783-2804]
  • معدن دار آرانی، عباس مرور سیستماتیک نقدها و مسائل سند تحول بنیادین آموزش وپرورش ایران [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 2426-2445]
  • معدن دار آرانی، عباس بررسی نمایش کشورها در کتب درسی دوره متوسطه دوم ایران بر مبنای رویکرد تحلیل‌ گفتمان وندایک [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 2304-2326]
  • معینی، رئوف تحلیل بینازبانی ساختار بلاغی ژانر نقد کتب دانشگاهی: مطالعه‌ای تطبیقی بین فارسی و انگلیسی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 2635-2657]
  • ملکی، نسرین بررسی محتوی کتاب های شیمی دوره متوسطه در ایران و مالزی با توجه به مولفه های آمادگی شغلی [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 2403-2425]
  • منیدری، رمضانعلی مطالعه تطبیقی فرایندهای توسعه حرفه‌ای مدیران مدارس در ایران و انگلیس [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 2520-2545]
  • موسوی، سید محسن بررسی محتوی کتاب های شیمی دوره متوسطه در ایران و مالزی با توجه به مولفه های آمادگی شغلی [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 2403-2425]
  • میرحیدری، اشرف مطالعه تطبیقی ارزیابی عملکرد معلمان در استرالیا، فنلاند، ایران و آمریکا [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 2285-2303]

ن

  • نامداری پژمان، مهدی مطالعه تطبیقی شیوه های جذب و تامین معلم در ایران و مالزی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 2605-2634]
  • نظری، خسرو مطالعه تطبیقی شیوه های جذب و تامین معلم در ایران و مالزی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 2605-2634]
  • نوذری، شکوه بررسی تطبیقی مولفه های ارتقای سواد زیست محیطی در کشورهای منتخب: درس هایی برای ایران [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 2762-2782]
  • نوریان فر، صیدکرم مطالعه تطبیقی رویکردهای" های اسکوپ" ، رجیو امیلیا و والدروف : ارائه رهنمودهایی برای تربیت مربیان دوره پیش دبستانی ایران [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 2350-2370]

و

  • ولوتر، شارل ایران در حال آجرگذاری برای گروه کشورهای عضو بریکس: افق های جدید برای آموزش و پرورش تطبیقی و بین الملل [دوره 6، شماره 1، 1401، صفحه 2228-2245]

ی

  • یافتیان، نرگس روند ارائه مفهوم کسر در کتاب های درسی ریاضی پایه های دوم تا چهارم دوره ابتدایی ایران و ژاپن [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 2466-2495]
  • یزدان خو، سوگل مطالعه تطبیقی آموزش تفکر نقادانه در کتاب‌های درسی ریاضی سوم ابتدایی ژاپن و ایران [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 2371-2402]